bosch niebieski

  • Elektronarzędzia akumulatorowe
  • Wiertarki i wiertarki udarowe
  • Wkrętarki i wkrętarki udarowe
  • Młoty udarowo-obrotowe i udarowe
  • Technika diamentowa
  • Technika pomiarowa
  • Szlifierki i obróbka metalu
  • Szlifierki i strugi
  • Frezarki
  • Narzędzia wielofunkcyjne Multi-Cutter
  • Piłowanie
  • Urządzenia stacjonarne i stoły
  • Obróbka płytek
  • Systemy odsysania pyłu
  • Mieszalniki
  • Opalarka i pistolet do klejenia
  • Myjki wysokociśnieniowe
  • System Bosch Mobility

«Wróć | BART Elektronarzędzia - SKLEP BOSCH » Regulamin


Kategorie
Klub BSS

zawartość koszyka:
0 produktów

łączna cena:
0,00 PLN

kupuję
Logowanie

ilość produktów:
0 produkty

zobacz
  • 2012-08-20

    Zmiana lokalizacji magazynu i sprzedaży internetowej

    czytaj dalej »

Regulamin

Regulamin obowiązujący w sklepie internetowym BART Elektronarzędzia


1.Składanie zamówień.

Ceny widniejące na stronie internetowej Sklepu, jak również opisy produktów stanowią jedynie informację handlową, a nie ofertę w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Charakter wiążący – na potrzeby zawarcia konkretnej umowy – zyskują one dopiero z chwilą potwierdzenia zamówienia przez Sprzedającego.

 

Klientami Sklepu mogą być zarówno przedsiębiorcy, jak i konsumenci. Konsumentami są osoby fizyczne, które nabywają rzeczy w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

 

Wszystkie ceny podane w sklepie internetowym BART Elektronarzędzia są cenami brutto zawierającymi 23 % podatku VAT oraz wyrażonymi w PLN. Aby zamówić dowolny produkt dostępny w sklepie internetowym BART Elektronarzędzia można założyć konto podając przy tym swoje dane osobowe, które są niezbędne do weryfikacji zamówienia oraz do późniejszej jego realizacji, oraz akceptując Regulamin Sklepu. Istnieje również możliwość zamówienia towaru bez zakładania konta w sklepie, należy wówczas podać w formularzu wszystkie wymagane do realizacji zamówienia dane oraz wyrazić akceptację Regulaminu Sklepu. Zastrzegamy sobie prawo do telefonicznej weryfikacji wybranych zamówień.

 

Zakładanie konta w Sklepie jest bezpłatne. Założenie indywidualnego konta przynosi wiele korzyści takich jak np. historia realizowanych zakupów, brak konieczności wprowadzania danych przy każdym zamówieniu, brak konieczności akceptacji Regulaminu każdorazowo przy składaniu zamówienia. W przypadku złożenia błędnego zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt z administratorami sklepu. Aby złożyć zamówienie klient dodaje interesujące go produkty do indywidualnego koszyka. Umieszczenie produktu w koszyku nie jest rozumiane jako dokonanie zakupu. Po klinknięciu na ikonę koszyk Klient ma podgląd na produkty które do niego dodał. Może je usuwać, zmieniać ich ilość, dodawać kolejne. Po skompletowaniu całego zamówienia Klient klika na odnośnik "Złóż Zamówienie". Wybiera następnie jedną z dostępnych form przesyłki oraz formę płatności. Po klinknięciu na odnośnik Złóż zamówienie zostanie ono przekazane pracownikom Sklepu a Klient otrzymuje na podany adres e-mail potwierdzenie jego złożenia.

 

Umowa zostaje zawarta z chwilą otrzymania e-maila potwierdzającego złożenie zamówienia i przyjęcia go do realizacji. Korekty do swojego zamówienia można wprowadzić tylko przed momentem zawarcia umowy. Późniejsze korekty będą traktowane jako kolejne, odrębne zamówienie. O każdej zmianie statusu realizacji zamówienia klient będzie również powiadamiany za pomocą wiadomości e-mail.

 

Zamówienia można składać również telefonicznie pod numerem telefonu: (085) 6750 617 lub 883 359 873


2. Warunki dostawy.

Dostępność w magazynie oraz ewentualny czas sprowadzenia towaru do magazynu są wyświetlane przy każdym produkcie. Przesyłka dociera do Klienta zwykle następnego dnia od wysyłki w godzinach od 9:00 do 17:00 w zależności od wybranej formy dostawy. Większość zamówień realizujemy w ciągu 1-5 dni roboczych. W zależności od dostępności i popularności produktu czas realizacji może się nieco wydłużyć o czym klient zawsze jest informowany najpóźniej przy złożeniu mu propozycji zawarcia umowy. Wysyłki nadawane w piątek docierają w poniedziałek. Na specjalne życzenie zamówiony towar może zostać dostarczony w sobotę, lecz usługa ta jest dodatkowo płatna. Dodatkowo płatne są również usługi dostawy w godzinach przekraczających godziny standardowych doręczeń. Dodatkowa płatność zostaje każdorazowo uzgodniona z Klientem. Realizacja zamówienia dotyczy obszaru Polski.


3. Bezpieczeństwo przesyłki

Produkty, które zostaną zamówione będą doręczone wprost do Państwa firmy lub mieszkania sprawdzoną przez nas firmą kurierską Siódemka bądź za pośrednictwem Poczty Polskiej. Zamówiony towar jest wysyłany w oryginalnym opakowaniu i w dodatkowym opakowaniu zabezpieczającym produkty w czasie transportu. Klienci niebędący konsumentami są zobowiązani
odbierać towar według następujących instrukcji:


1. Klient przed przybyciem kuriera powinien przygotować narzędzie w celu otwarcia opakowania z zamówionym towarem
2. Jeśli w trakcie zamawiania Klient wybrał opcję płatności “gotówka przy odbiorze” należy przygotować kwotę do zapłaty.
3. Po przyjeździe kuriera należy pokwitować i opłacić przesyłkę (jeśli nie była opłacona wcześniej przelewem). W obecności kuriera sprawdzić jej stan zewnętrzny, rozpakować i sprawdzić stan oraz kompletację zawartości.
4. Jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości typu: uszkodzenia mechaniczne, niezgodność kompletacji, należy zażądać od kuriera sporządzenia protokołu szkody. W protokole zawrzeć należy:- informacje o oznaczeniach ostrzegawczych na zewnątrz opakowania( czy były- nalepki “ostrożnie szkło”, “góra dół”, taśma klejąca lub firmowa)- informacje o zabezpieczeniu przesyłki z zewnątrz i wewnątrz opakowania(karton, wypełnienie)- informacje o uszkodzeniach(które elementy i w jaki sposób zostały uszkodzone)
5. Zaistniałe zdarzenie należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie i przesłać kopię protokołu szkody (fax'em lub pocztą) do nadawcy .
6. W przypadku prawidłowo sporządzonego protokołu gwarantujemy naprawę szkody w najszybszym możliwie terminie. Przeważnie są to 3 dni robocze od otrzymania protokołu przez naszą firmę.

 

Uprzejmie prosimy, aby Klienci będący konsumentami starali się również przestrzegać ww. zasad odbioru towaru od przewoźnika. Jeżeli uszkodzenia albo braki towaru zostaną stwierdzone po rozpakowaniu paczki, kiedy kurier nie będzie już obecny, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny z kurierem i wezwanie go w celu spisania protokołu. Takie działanie znacznie ułatwi nam procedurę reklamacyjną.


4. Koszty przesyłki.

Dostępne formy dostawy i związane z nimi koszty podane są przed złożeniem zamówienia w zakładce Koszty dostawy, oraz poniżej:

Cennik wysyłki

Koszt wysyłki Firmą kurierską Siódemka (przesyłki doręczane są następnego dnia roboczego od momentu nadania, paczki są ubezpieczone, możliwe jest śledzenie losów przesyłki poprzez stronę WWW)
- przedpłata na konto - 15 zł
- płatność przy odbiorze - 20 zł

5. Warunki płatności.

Naszym Klientom zapewniamy szeroki wybór form płatności:

- "Gotówka przy odbiorze" czyli opłacenie przesyłki przy odbiorze prosto do rąk kuriera dostarczającego przesyłkę.

- "Przelew dowolny" - jeśli Klient wybrał tę formę płatności, wpłaca na konto PHUP BART kwotę za towar w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy. W razie braku wpłaty w tym terminie Sprzedającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 15 dni od dnia jej zawarcia. Płatności PRZELEW DOWOLNY prosimy kierować na konto:

Podlasko-Mazurski Bank Spółdzielczy w Zabłudowie
37 8099 0004 0015 5797 2000 0010

Dane:
PHUP BART Antoni Bartnik

ul. Szosa Baranowicka 56
15-521 Białystok

W tytule przelewu prosimy podać imię i nazwisko osoby zamawiającej oraz numer państwa zamówienia jaki otrzymacie po złożeniu zamówienia.

- "Odbiór osobisty" – klient odbiera zamówiony towar po wcześniejszym uzgodnieniu w siedzibie firmy. Należność za zakupiony towar reguluje w momencie jego odbierania.


6. Warunki gwarancji.

Wszystkie produkty w sklepie BART Elektronarzędzia posiadają gwarancję. Gwarancja i sposób jej realizacji jest zależny od warunków ustalonych przez konkretnego producenta. Precyzyjne warunki gwarancji określone są w karcie gwarancyjnej.


7. Jakość produktów.

Wszystkie sprzedawane w sklepie internetowym BART Elektronarzędzia produkty są oryginalne, nowe i pełnowartościowe. Pochodzą z legalnych źródeł. Wszystkie posiadają gwarancję określoną przez producenta.


8.
POLITYKA PRYWATNOŚCI

Antoni Bartnik prowadzący działalność gospodarczą pod firmą PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "BART" ANTONI BARTNIK z siedzibą w Białymstoku, ul. Szosa Baranowicka 56 , 15-521 Białystok wypełniając obowiązki wynikające z obowiązujących przepisów prawa dotyczących ochrony danych osobowych, w tym Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO) pragnie przekazać Państwu informacje dotyczące przetwarzania i ochrony Państwa danych osobowych.

Informacje zawarte w Polityce prywatności pomogą Państwu zrozumieć, jakie dane osobowe zbiera i przetwarza Antoni Bartnik prowadzący działalność gospodarczą pod firmą PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "BART" ANTONI BARTNIK, w jakim celu są one wykorzystywane oraz jakie przysługują Państwu prawa w związku z ochroną danych osobowych.

Zapraszamy do zapoznania się z poniższymi informacjami.

KTO ZBIERA I PRZETWARZA PAŃSTWA DANE OSOBOWE, CZYLI KTO JEST ADMINISTRATOREM PAŃSTWA DANYCH OSOBOWYCH?

Antoni Bartnik prowadzący działalność gospodarczą pod firmą PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "BART" ANTONI BARTNIK z siedzibą w Białymstoku, ul. Szosa Baranowicka 56 , 15-521 Białystok (dalej jako ADO).

JAK MOGĄ PAŃSTWO SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z ADO?

Mogą Państwo skontaktować się z ADO:

      1)            za pomocą e-maila: bart@ebart.pl

      2)            za pomocą telefonu: 85 675 06 17

      3)            drogą pocztową: ul. Szosa Baranowicka 56, 15-521 Białystok;

 

KIEDY ORAZ JAKIE DANE OSOBOWE ZBIERA I PRZETWARZA ADO?

ADO zbiera i przetwarza dane osobowe w związku z:

       1)            Sprzedażą produktów, w tym za pośrednictwem prowadzonego przez ADO sklepu internetowego, w tym realizacją zamówienia, kontaktu z klientem;

       2)            Prowadzenia konta w systemie on-line;

       3)            Podejmowanymi działaniami marketingowymi;

       4)            Odwiedzaniem prowadzonych przez ADO stron internetowych, w tym nawiązywaniem kontaktu za pośrednictwem dostępnych na stronach formularzy;

       5)            Nawiązanymi relacjami handlowymi.

 

JAKIE DANE OSOBOWE ZBIERA I PRZETWARZA ADO?

ADO zbiera i przetwarza dane osobowe w zakresie niezbędnym do zrealizowania celu, w którym zostały zebrane.

W zależności od celu oraz podstawy prawnej zebrania i przetwarzania danych osobowych ADO może zbierać i przetwarzać między innymi następujące dane:

       1)            Dane identyfikujące, w tym imię, nazwisko, nazwa firmy, NIP;

       2)            Dane kontaktowe, w tym: adres, numer telefonu, adres e-mail;

       3)            Dane dotyczące składanych zamówień;

       4)            Dane eksploatacyjne, tj. dane charakteryzujące sposób korzystania z usługi świadczonej drogą elektroniczną (o ile korzystają Państwo z takiej usługi);

      5)            Dane zbierane automatycznie za pośrednictwem plików cookies.

              Szczegółowe informacje dotyczące stosowania plików cookies zawarte są w Polityce plików cookies

 

 

1.       Jeśli są Państwo klientami ADO, w tym klientami prowadzonego przez ADO sklepu internetowego:

Cel przetwarzania danych

Podstawa prawna przetwarzania danych

Okres przechowywania/przetwarzania  danych osobowych w danym celu

Realizacja umowy sprzedaży, w tym dostarczenie towaru lub usługi, kontakt w związku z realizacją zamówienia;

Art. 6 ust. 1 lit. b RODO 

Okres niezbędny do zrealizowania umowy sprzedaży (od złożenia zamówienia do jego zrealizowania).

Dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, co stanowi prawnie uzasadniony interes przetwarzania danych przez ADO

art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów prawa

Prowadzenie ksiąg rachunkowych i dokumentacji podatkowej

art. 6 ust. 1 lit. c  RODO w zw. z  art. 74 ust. 2 ustawy o rachunkowości

Okres przechowywania dokumentacji księgowej i podatkowej wynikający z przepisów prawa

Zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia przy wykorzystywaniu w siedzibie ADO oraz sklepach prowadzonych przez ADO monitoringu wizyjnego rejestrującego wizerunek,  co stanowi prawnie uzasadniony interes przetwarzania danych przez ADO

art. 6 ust. 1 lit. f RODO

 

Okres 30 dni

 

2.       Jeśli są Państwo kontrahentami ADO:

Cel przetwarzania danych

Podstawa prawna przetwarzania danych

Okres przechowywania/przetwarzania  danych osobowych w danym celu

Realizacja zawartej z ADO umowy 

Art. 6 ust. 1 lit. b RODO 

Okres niezbędny do zrealizowania umowy

Dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, co stanowi prawnie uzasadniony interes przetwarzania danych przez ADO

art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów prawa

Prowadzenie ksiąg rachunkowych i dokumentacji podatkowej

art. 6 ust. 1 lit. c  RODO w zw. z  art. 74 ust. 2 ustawy o rachunkowości

Okres przechowywania dokumentacji księgowej i podatkowej wynikający z przepisów prawa

Zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia przy wykorzystywaniu w siedzibie ADO oraz sklepach prowadzonych przez ADO monitoringu wizyjnego rejestrującego wizerunek, co stanowi prawnie uzasadniony interes przetwarzania danych przez ADO

art. 6 ust. 1 lit. f RODO

 

Okres 30 dni

 

 

3.       Jeśli korzystają Państwo z prowadzonego przez ADO systemu on-line:

Cel przetwarzania danych

Podstawa prawna przetwarzania danych

Okres przechowywania/przetwarzania  danych osobowych w danym celu

Realizacja umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną w postaci prowadzenia konta w systemie on-line. 

Art. 6 ust. 1 lit. b RODO 

Dane konta użytkownika przechowywane są przez okres prowadzenia konta . W przypadku rezygnacji klienta , konto jest kasowane przez ADO

Dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, co stanowi prawnie uzasadniony interes przetwarzania danych przez ADO

art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów prawa

 

 

4.       Jeśli podejmowane są wobec Państwa przez ADO działania marketingowe/wysyłany jest newsletter:

Cel przetwarzania danych

Podstawa prawna przetwarzania danych

Okres przechowywania/przetwarzania  danych osobowych w danym celu

Prowadzenie marketingu  bezpośredniego produktów i usług ADO, jeśli łączy Państwa z ADO stała umowa, co stanowi prawnie uzasadniony interes prawny ADO;

Art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Okres związania umową

Prowadzenie działań marketingowych/ wysyłka newslettera na podstawie udzielonej przez Państwa zgody

Art. 6 ust. 1lit. a RODO

Okres niezbędny do realizacji tego celu, jednak nie dłużej niż do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych

 

 

5.       Jeśli korzystają Państwo z formularzy kontaktowych dostępnych na stronach internetowych prowadzonych przez ADO:

Cel przetwarzania danych

Podstawa prawna przetwarzania danych

Okres przechowywania/przetwarzania  danych osobowych w danym celu

Kontakt w związku z pytaniem/zgłoszeniem złożonym za pośrednictwem formularza kontaktowego

Art. 6 ust. 1 lit. a RODO

okres niezbędny do kontaktu w celu odpowiedzi na pytania zadane w formularzu kontaktowym.

 

 

 

 

CZY MUSZĄ PAŃSTWO PODAWAĆ SWOJE DANE?

Klienci:

Dokonywanie zakupów, w tym korzystanie ze sklepu internetowego

Podanie przez Państwa danych niezbędnych do realizacji umowy sprzedaży jest warunkiem zawarcia umowy sprzedaży; odmowa ich podania (o ile jest to niezbędne) skutkować będzie brakiem możliwości dokonania zakupu lub wystawienia faktury;

Kontrahenci:

Nawiązywanie relacji handlowych

 

 

Podanie przez Państwa danych niezbędnych do realizacji umowy jest warunkiem zawarcia umowy; odmowa ich podania skutkować będzie brakiem możliwości zawarcia umowy;

Użytkownicy systemu on-line:

Korzystanie z sytemu on-line

Podanie przez Państwa danych niezbędnych do prowadzenia konta w systemie on-line jest warunkiem zawarcia umowy o świadczenie usługi prowadzenia konta; odmowa podania danych skutkować będzie brakiem możliwości założenia i prowadzenia  konta w systemie on-line;

Adresaci działań marketingowych

 

Podanie przez Państwa danych jest dobrowolne

Użytkownicy formularzów kontaktowych

 

Podanie przez Państwa danych niezbędnych do udzielenia i odpowiedzi na zgłoszenie/pytania jest warunkiem uzyskania odpowiedzi; brak podania danych skutkować będzie brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na zgłoszenie/pytanie

 

KOMU ADO MOŻE PRZEKAZAĆ PAŃSTWA DANE OSOBOWE?

Dostęp do Państwa danych osobowych mogą mieć:

       1)            pracownicy/współpracownicy ADO upoważnieni do  przetwarzania Państwa danych osobowych na polecenie ADO;

       2)            podmioty, którym ADO powierzył przetwarzanie danych osobowych, w tym:

a)      dostawcy usług technicznych i organizacyjnych (w szczególności dostawcom usług teleinformatycznych, księgowych);

b)      dostawcom usług prawnych i doradczych w przypadku dochodzenia roszczeń związanych z prowadzoną przez ADO działalnością gospodarczą i obrony przed roszczeniami

3)      inne podmioty/osoby/organy w zakresie i na zasadach określonych przepisami prawa.

z zastrzeżeniem, że udostępnienie Państwa danych w/w podmiotom odbywa się w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa oraz przy zachowaniu pełnych zasad związanych z ich bezpieczeństwem.

CZY PAŃSTWA DANE BĘDĄ PRZEKAZYWANE DO PAŃSTW SPOZA EUROPEJSKIEGO OBSZARU GOSPODARCZEGO (DO KRAJÓW INNYCH NIŻ KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ ORAZ ISLANDIA, NORWEGIA I LIECHTENSTEIN)?

 

Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza europejskiego obszaru gospodarczego (do krajów innych niż kraje unii europejskiej oraz Islandia, Norwegia Liechtenstein).

 

JAKIE PRAWA PRZYSŁUGUJĄ PAŃSTWU W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH PRZEZ ADO?

W związku z przetwarzaniem przez ADO Państwa danych osobowych przysługuje Państwu:

       1)            prawo dostępu do Państwa danych osobowych (art. 15 RODO);

       2)            prawo do sprostowania Państwa danych osobowych (art. 16 RODO);

       3)            prawo do żądania usunięcia danych w przypadkach określonych w art. 17 ust. 1 z uwzględnieniem wyjątków określonych w przepisie art. 17 ust. 3 RODO;

       4)            prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach określonych w art. 18 RODO;

       5)            prawo do przenoszenia danych w przypadkach określonych w przepisach art. 20 RODO.

 

Wnoszenie w/w wnoszenia żądań jest możliwe w formie pisemnej na adres: 15-521 Białystok-Zaścianki, ul. Szosa Baranowicka 56 , jak równie również drogą elektroniczną na adres e-mail:bart@ebart.pl

 

Dodatkowo przysługuje Państwu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku gdy przy przetwarzaniu Państwa danych osobowych ADO narusza przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.

 

CZY WOBEC PANŚTWA DANYCH BĘDĄ PODEJMOWANE ZAUTOMATYZOWANE DECYZJE (DECYZJE BEZ UDZIAŁU CZŁOWIEKA)?

Wobec Państwa danych osobowych nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje (decyzje bez udziału człowieka), w tym  Państwa dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu profilowaniu.

 

PRAWO WNIESIENIA SPRZECIWU:

Dodatkowo ADO informuje, że z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją przysługuje Państwu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym profilowania w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych przez ADO jest:

                  1)            niezbędność przetwarzania do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi danych (art. 6 ust. 1 lit. e RODO)

                  2)            uzasadniony interes prawny ADO (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

 

Po złożeniu sprzeciwu ADO nie będzie mógł przetwarzać danych osobowych w oparciu o wyżej wymienione podstawy przetwarzania, chyba, ze wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania danych, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia i obrony roszczeń.

 

Jeżeli ADO przetwarza Państwa dane na potrzeby marketingu bezpośredniego przysługuje Państwu  prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych przez ADO w celach marketingu bezpośredniego, w tym profilowania.

 

BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH

ADO stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne by Państwa dane osobowe były bezpieczne, w tym zabezpiecza dane osobowe przed nieuprawnionym dostępem, ich utratą lub zniszczeniem. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Państwa danych osobowych ADO wdrożył odpowiednie zabezpieczenia personalne, organizacyjne, techniczne (informatyczne) i fizyczne.

9. Odpowiedzialność sprzedawcy.

Właścicielem sklepu BART Elektronarzędzia jak także podmiotem odpowiedzialnym za jego działanie jest


PHUP BART Antoni Bartnik
ul. Szosa Baranowicka 56
15-521 Białystok

NIP 966-060-80-43
REGON 050063770

wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej w systemie teleinformatycznym przez ministra właściwego do spraw gospodarki

W odniesieniu do klientów niebędących konsumentami odpowiedzialność firmy PHUP BART Antoni Bartnik ogranicza się tylko i wyłącznie do odpowiedzialności za towar. W odniesieniu do klientów niebędących konsumentami nie odpowiadamy również za szkody pośrednie związanie z opóźnieniem w dostawie bądź niemożliwością dostarczenia zamówionego towaru.

Zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, złożonego przez Klienta niebędącego konsumentem, bez podania przyczyn.

 

10. Reklamacje:

W przypadku stwierdzenia wadliwości towaru należy zgłosić to Sklepowi oraz określić żądanie
.

 

Reklamacje należy zgłaszać do:

 

PHUP BART Antoni Bartnik
ul. Szosa Baranowicka 56
15-521 Białystok

Nr tel: 85 6750 617 wew 25

Tel. Kom. +48 883 359 873

e-mail: sklep@narzedzia-bialystok.pl

Fax: 85 6750 617 wew 11

 

Na ww. adres prosimy również kierować wszelką korespondencję w sprawie reklamacji.


11. Odstąpienie od umowy

Każdy Klient (za wyjątkiem, jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej oraz osób fizycznych i prawnych prowadzących działalność zawodową lub gospodarczą), który dokonał zakupów w sklepie BART Elektronarzędzia ma prawo zodstąpić od umowy w terminie 10 dni od chwili otrzymania towaru bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w następujących przypadkach:

 

1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu na odstąpienia od umowy,

2) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,

3) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,

4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,

5) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,

6) dostarczania prasy,
7) usług w zakresie gier hazardowych


W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.

Poniżej udostępniamy do pobrania wzory oświadczenia o odstąpieniu od umowy, z których można skorzystać:

Pobierz plik: 'Odstąpienie od umowy kupna' - wersja Word
Pobierz plik: 'Odstąpienie od umowy kupna' - PDF

Zwroty prosimy kierować na adres:

PHUP BART Antoni Bartnik
ul. Szosa Baranowicka 56
15-521 Białystok


Uprzejmie prosimy nie wysyłać do nas paczek za pobraniem.


12. Postanowienia końcowe.

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego oraz – w odniesieniu do konsumentów – aktów prawnych regulujących ich prawa i obowiązki, w szczególności ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.


Wszelkie zamieszczone w BART Elektronarzędzia znaki towarowe i nazwy firmowe należą do prawnych właścicieli, w sklepie BART Elektronarzędzia zostały umieszczone w celach informacyjnych.


Sklep BART Elektronarzędzia nie ponosi odpowiedzialności za zmiany dokonane przez producenta w kompletacji, zmianie kolorystyki oraz za drobne różnice w parametrach urządzeń. Postanowienie to nie dotyczy konsumentów.

 

Postanowienia niniejszego Regulaminu określające uprawnienia lub obowiązki Kupującego sprzecznie z prawami konsumentów wynikającymi z powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub też naruszające interesy konsumentów, nie dotyczą konsumentów.