bosch niebieski

  • Elektronarzędzia akumulatorowe
  • Wiertarki i wiertarki udarowe
  • Wkrętarki i wkrętarki udarowe
  • Młoty udarowo-obrotowe i udarowe
  • Technika diamentowa
  • Technika pomiarowa
  • Szlifierki i obróbka metalu
  • Szlifierki i strugi
  • Frezarki
  • Narzędzia wielofunkcyjne Multi-Cutter
  • Piłowanie
  • Urządzenia stacjonarne i stoły
  • Obróbka płytek
  • Systemy odsysania pyłu
  • Mieszalniki
  • Opalarka i pistolet do klejenia
  • Myjki wysokociśnieniowe
  • System Bosch Mobility

«Wróć | BART Elektronarzędzia - SKLEP BOSCH » Regulamin


Kategorie
Klub BSS

Newsletter

Podaj nam swój e-mail, jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

zawartość koszyka:
0 produktów

łączna cena:
0,00 PLN

kupuję
Logowanie

ilość produktów:
0 produkty

zobacz
  • 2012-08-20

    Zmiana lokalizacji magazynu i sprzedaży internetowej

    czytaj dalej »

Regulamin

Regulamin obowiązujący w sklepie internetowym BART Elektronarzędzia


1.Składanie zamówień.

Ceny widniejące na stronie internetowej Sklepu, jak również opisy produktów stanowią jedynie informację handlową, a nie ofertę w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Charakter wiążący – na potrzeby zawarcia konkretnej umowy – zyskują one dopiero z chwilą potwierdzenia zamówienia przez Sprzedającego.

 

Klientami Sklepu mogą być zarówno przedsiębiorcy, jak i konsumenci. Konsumentami są osoby fizyczne, które nabywają rzeczy w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

 

Wszystkie ceny podane w sklepie internetowym BART Elektronarzędzia są cenami brutto zawierającymi 23 % podatku VAT oraz wyrażonymi w PLN. Aby zamówić dowolny produkt dostępny w sklepie internetowym BART Elektronarzędzia można założyć konto podając przy tym swoje dane osobowe, które są niezbędne do weryfikacji zamówienia oraz do późniejszej jego realizacji, oraz akceptując Regulamin Sklepu. Istnieje również możliwość zamówienia towaru bez zakładania konta w sklepie, należy wówczas podać w formularzu wszystkie wymagane do realizacji zamówienia dane oraz wyrazić akceptację Regulaminu Sklepu. Zastrzegamy sobie prawo do telefonicznej weryfikacji wybranych zamówień.

 

Zakładanie konta w Sklepie jest bezpłatne. Założenie indywidualnego konta przynosi wiele korzyści takich jak np. historia realizowanych zakupów, brak konieczności wprowadzania danych przy każdym zamówieniu, brak konieczności akceptacji Regulaminu każdorazowo przy składaniu zamówienia. W przypadku złożenia błędnego zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt z administratorami sklepu. Aby złożyć zamówienie klient dodaje interesujące go produkty do indywidualnego koszyka. Umieszczenie produktu w koszyku nie jest rozumiane jako dokonanie zakupu. Po klinknięciu na ikonę koszyk Klient ma podgląd na produkty które do niego dodał. Może je usuwać, zmieniać ich ilość, dodawać kolejne. Po skompletowaniu całego zamówienia Klient klika na odnośnik "Złóż Zamówienie". Wybiera następnie jedną z dostępnych form przesyłki oraz formę płatności. Po klinknięciu na odnośnik Złóż zamówienie zostanie ono przekazane pracownikom Sklepu a Klient otrzymuje na podany adres e-mail potwierdzenie jego złożenia.

 

Umowa zostaje zawarta z chwilą otrzymania e-maila potwierdzającego złożenie zamówienia i przyjęcia go do realizacji. Korekty do swojego zamówienia można wprowadzić tylko przed momentem zawarcia umowy. Późniejsze korekty będą traktowane jako kolejne, odrębne zamówienie. O każdej zmianie statusu realizacji zamówienia klient będzie również powiadamiany za pomocą wiadomości e-mail.

 

Zamówienia można składać również telefonicznie pod numerem telefonu: (085) 6750 617 lub 883 359 873


2. Warunki dostawy.

Dostępność w magazynie oraz ewentualny czas sprowadzenia towaru do magazynu są wyświetlane przy każdym produkcie. Przesyłka dociera do Klienta zwykle następnego dnia od wysyłki w godzinach od 9:00 do 17:00 w zależności od wybranej formy dostawy. Większość zamówień realizujemy w ciągu 1-5 dni roboczych. W zależności od dostępności i popularności produktu czas realizacji może się nieco wydłużyć o czym klient zawsze jest informowany najpóźniej przy złożeniu mu propozycji zawarcia umowy. Wysyłki nadawane w piątek docierają w poniedziałek. Na specjalne życzenie zamówiony towar może zostać dostarczony w sobotę, lecz usługa ta jest dodatkowo płatna. Dodatkowo płatne są również usługi dostawy w godzinach przekraczających godziny standardowych doręczeń. Dodatkowa płatność zostaje każdorazowo uzgodniona z Klientem. Realizacja zamówienia dotyczy obszaru Polski.


3. Bezpieczeństwo przesyłki

Produkty, które zostaną zamówione będą doręczone wprost do Państwa firmy lub mieszkania sprawdzoną przez nas firmą kurierską Siódemka bądź za pośrednictwem Poczty Polskiej. Zamówiony towar jest wysyłany w oryginalnym opakowaniu i w dodatkowym opakowaniu zabezpieczającym produkty w czasie transportu. Klienci niebędący konsumentami są zobowiązani
odbierać towar według następujących instrukcji:


1. Klient przed przybyciem kuriera powinien przygotować narzędzie w celu otwarcia opakowania z zamówionym towarem
2. Jeśli w trakcie zamawiania Klient wybrał opcję płatności “gotówka przy odbiorze” należy przygotować kwotę do zapłaty.
3. Po przyjeździe kuriera należy pokwitować i opłacić przesyłkę (jeśli nie była opłacona wcześniej przelewem). W obecności kuriera sprawdzić jej stan zewnętrzny, rozpakować i sprawdzić stan oraz kompletację zawartości.
4. Jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości typu: uszkodzenia mechaniczne, niezgodność kompletacji, należy zażądać od kuriera sporządzenia protokołu szkody. W protokole zawrzeć należy:- informacje o oznaczeniach ostrzegawczych na zewnątrz opakowania( czy były- nalepki “ostrożnie szkło”, “góra dół”, taśma klejąca lub firmowa)- informacje o zabezpieczeniu przesyłki z zewnątrz i wewnątrz opakowania(karton, wypełnienie)- informacje o uszkodzeniach(które elementy i w jaki sposób zostały uszkodzone)
5. Zaistniałe zdarzenie należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie i przesłać kopię protokołu szkody (fax'em lub pocztą) do nadawcy .
6. W przypadku prawidłowo sporządzonego protokołu gwarantujemy naprawę szkody w najszybszym możliwie terminie. Przeważnie są to 3 dni robocze od otrzymania protokołu przez naszą firmę.

 

Uprzejmie prosimy, aby Klienci będący konsumentami starali się również przestrzegać ww. zasad odbioru towaru od przewoźnika. Jeżeli uszkodzenia albo braki towaru zostaną stwierdzone po rozpakowaniu paczki, kiedy kurier nie będzie już obecny, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny z kurierem i wezwanie go w celu spisania protokołu. Takie działanie znacznie ułatwi nam procedurę reklamacyjną.


4. Koszty przesyłki.

Dostępne formy dostawy i związane z nimi koszty podane są przed złożeniem zamówienia w zakładce Koszty dostawy, oraz poniżej:

Cennik wysyłki

Koszt wysyłki Firmą kurierską Siódemka (przesyłki doręczane są następnego dnia roboczego od momentu nadania, paczki są ubezpieczone, możliwe jest śledzenie losów przesyłki poprzez stronę WWW)
- przedpłata na konto - 15 zł
- płatność przy odbiorze - 20 zł

5. Warunki płatności.

Naszym Klientom zapewniamy szeroki wybór form płatności:

- "Gotówka przy odbiorze" czyli opłacenie przesyłki przy odbiorze prosto do rąk kuriera dostarczającego przesyłkę.

- "Przelew dowolny" - jeśli Klient wybrał tę formę płatności, wpłaca na konto PHUP BART kwotę za towar w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy. W razie braku wpłaty w tym terminie Sprzedającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 15 dni od dnia jej zawarcia. Płatności PRZELEW DOWOLNY prosimy kierować na konto:

Podlasko-Mazurski Bank Spółdzielczy w Zabłudowie
37 8099 0004 0015 5797 2000 0010

Dane:
PHUP BART Antoni Bartnikul.
Wasilkowska 67
15-118 Białystok

W tytule przelewu prosimy podać imię i nazwisko osoby zamawiającej oraz numer państwa zamówienia jaki otrzymacie po złożeniu zamówienia.

- "Odbiór osobisty" – klient odbiera zamówiony towar po wcześniejszym uzgodnieniu w siedzibie firmy. Należność za zakupiony towar reguluje w momencie jego odbierania.


6. Warunki gwarancji.

Wszystkie produkty w sklepie BART Elektronarzędzia posiadają gwarancję. Gwarancja i sposób jej realizacji jest zależny od warunków ustalonych przez konkretnego producenta. Precyzyjne warunki gwarancji określone są w karcie gwarancyjnej.


7. Jakość produktów.

Wszystkie sprzedawane w sklepie internetowym BART Elektronarzędzia produkty są oryginalne, nowe i pełnowartościowe. Pochodzą z legalnych źródeł. Wszystkie posiadają gwarancję określoną przez producenta.


8. Ochrona danych osobowych.

Ujawnienie danych jest całkowicie dobrowolne jednak niezbędne w celu dokonania rejestracji i dokonania zakupów. Wszystkie udostępnione w formularzu rejestracyjnym dane są chronione i wykorzystane przez PHUP BART w celu dokonania sprzedaży, wysyłki i zafakturowania zamówionego produktu. Dane korespondencyjne wykorzystamy również do prowadzenia ewidencji klientów. Rozesłanie informacji promocyjnych dotyczących produktów i sklepu BART Elektronarzędzia odbywa się tylko i wyłącznie osobom które wyraziły na to zgodę. Ujawnione informacje personalne nie będą nigdy przekazane przez PHUP BART osobom trzecim oraz innym firmom nie wchodzącym w skład PHUP BART. Przekazane nam dane osobowe są traktowane zgodnie z wymaganiami polskiego prawa w zakresie OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH.

 

Na żądanie klienta jego dane osobowe zostaną niezwłocznie usunięte z zasobów PHUP BART a konto w sklepie internetowym BART Elektronarzędzia zostanie zamknięte. Każdy Klient ma również prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania.


9. Odpowiedzialność sprzedawcy.

Właścicielem sklepu BART Elektronarzędzia jak także podmiotem odpowiedzialnym za jego działanie jest


PHUP BART Antoni Bartnik
ul. Wasilkowska 67
15-118 Białystok
NIP 966-060-80-43
REGON 050063770

wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej w systemie teleinformatycznym przez ministra właściwego do spraw gospodarki

W odniesieniu do klientów niebędących konsumentami odpowiedzialność firmy PHUP BART Antoni Bartnik ogranicza się tylko i wyłącznie do odpowiedzialności za towar. W odniesieniu do klientów niebędących konsumentami nie odpowiadamy również za szkody pośrednie związanie z opóźnieniem w dostawie bądź niemożliwością dostarczenia zamówionego towaru.

Zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, złożonego przez Klienta niebędącego konsumentem, bez podania przyczyn.

 

10. Reklamacje:

W przypadku stwierdzenia wadliwości towaru należy zgłosić to Sklepowi oraz określić żądanie
.

 

Reklamacje należy zgłaszać do:

 

PHUP BART Antoni Bartnik

ul. Wasilkowska 67

15-118 Białystok

Nr tel: 85 6750 617 wew 25

Tel. Kom. +48 883 359 873

e-mail: sklep@narzedzia-bialystok.pl

Fax: 85 6750 617 wew 11

 

Na ww. adres prosimy również kierować wszelką korespondencję w sprawie reklamacji.


11. Odstąpienie od umowy

Każdy Klient (za wyjątkiem, jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej oraz osób fizycznych i prawnych prowadzących działalność zawodową lub gospodarczą), który dokonał zakupów w sklepie BART Elektronarzędzia ma prawo zodstąpić od umowy w terminie 10 dni od chwili otrzymania towaru bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w następujących przypadkach:

 

1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu na odstąpienia od umowy,

2) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,

3) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,

4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,

5) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,

6) dostarczania prasy,
7) usług w zakresie gier hazardowych


W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.

Poniżej udostępniamy do pobrania wzory oświadczenia o odstąpieniu od umowy, z których można skorzystać:

Pobierz plik: 'Odstąpienie od umowy kupna' - wersja Word
Pobierz plik: 'Odstąpienie od umowy kupna' - PDF

Zwroty prosimy kierować na adres:

PHUP BART Antoni Bartnik
ul. Wasilkowska 67
15-118 Białystok

Uprzejmie prosimy nie wysyłać do nas paczek za pobraniem.


12. Postanowienia końcowe.

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego oraz – w odniesieniu do konsumentów – aktów prawnych regulujących ich prawa i obowiązki, w szczególności ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.


Wszelkie zamieszczone w BART Elektronarzędzia znaki towarowe i nazwy firmowe należą do prawnych właścicieli, w sklepie BART Elektronarzędzia zostały umieszczone w celach informacyjnych.


Sklep BART Elektronarzędzia nie ponosi odpowiedzialności za zmiany dokonane przez producenta w kompletacji, zmianie kolorystyki oraz za drobne różnice w parametrach urządzeń. Postanowienie to nie dotyczy konsumentów.

 

Postanowienia niniejszego Regulaminu określające uprawnienia lub obowiązki Kupującego sprzecznie z prawami konsumentów wynikającymi z powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub też naruszające interesy konsumentów, nie dotyczą konsumentów.